MMA NA STO 3
 
 
Strona Główna • FORUM MMANASTO3 • Wszystkie newsy • Egzipodcast • Mielony & spólka Wrzesień 29 2020 13:59:50
 
 
Nawigacja
Strona Główna
FORUM MMANASTO3
FAQ
Wszystkie newsy
Kontakt
Szukaj
Egzipodcast
RANKINGI MMANASTO3 !!!
Kliknij w ten obrazek !
Top of
Najlepsze strony mma
    Pomóż Rafałowi Stasiakowi    
 


Kontrowersyjny zawodnik sportów walki i strongman Kamil Bazelak anagażuje się w wiele akcji charytatywnych, w których wspomaga różne fundacje, grupy woluntariuszy.Kamil Bazelak odwiedził dzisiaj Rafał Stasiaka. Ten młody 22-letni chłopak uległ ciężkiemu wypadkowi w wyniku którego jest sparaliżowany. Ma sprawną tylko jedną rękę, problemy z mową i cały czas przechodzi kosztowne zabiegi rehabilitacyjne, które stopniowo przynoszą mu coraz lepsze rezultaty i Rafał powoli wraca do zdrowia. Jednorazowy turnus rehabilitacyjny kosztuje jednak nawet 18 tysięcy złotych. To ogromne koszta, jednakże zdrowie jest warte każdej ceny. Kiedy jego rówieśnicy marzą o nowym samochodzie, komórce Rafał myśli o tak prozaicznych rzeczach jak spacer, taniec z dziewczyną, zabawa z psem czy pomalowanie mieszkania. Rafał chciałby normalnie funkcjonować tak jak inni ludzie i tak nie wiele mu w życiu potrzeba.

Namawiam jeszcze raz wszystkich ludzi dobrego serca,aby pomogli Rafałowi i przekazali na jego rehabilitację i leczenie 1% podatku.To naprawdę nie jest wiele,a jemu naprawdę każda możliwa pomoc jest potrzebna. Wierzę, że dzięki ludziom dla których altruizm nie jest tylko pustym słowem Rafał zdobędzie pieniądze na rehabilitację i jego życie wróci do normalności. Dziękuję Wszystkim ludziom, którzy wspomogą tego chłopca otwierając swoje serca na jego ból i cierpienie.


byzantin dnia marzec 19 2012 08:58:00 4 Komentarzy · 450 Czytań · Drukuj
 
 
    Komentarze    
 
egzekutor dnia marzec 19 2012 09:03:00
Zastanawiałem się czy to wrzucić, ale niech tam -może chłopakowi się poszczęści
byzantin dnia marzec 19 2012 09:23:06
Każda złotówka sie liczy
kokos80 dnia marzec 19 2012 13:20:57
Oki, tylko po co sie afiszować, że Bazelak pomaga?? Przecież to reklama tego buca po prostu!
kapitanbomba dnia marzec 20 2012 00:11:29
jakich bym nie miał intencji dobrze, że się bierze za coś takiego. może chłopak przy okazji skorzysta na tym. ja niestety swój pit już wypełniłem i oddałem.
 
 
    Dodaj komentarz    
 
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
 
 
    Oceny    
 
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
 
 
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
STONOGA & Spółka :)))
Kontakt
W TYM TYGODNIU POLECAM:
W niedalekiej przyszłości zmęczony życiem Logan opiekuje się schorowanym Profesorem X w kryjówce przy granicy meksykańskiej. Wysiłki Logana, by ukryć się przed światem i ochronić swoje dziedzictwo, zostają zniweczone, gdy pojawia się młoda mutantka, ścigana przez mroczne siły.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

egzekutor
19/11/2018 15:17
Bastek: skopiuj ten lin https://i.imgur.com/eav3Y
Rr.gif


HeyPussy
06/01/2017 00:45
Siema luje. Najlepszy podcast w sieci aż musiałem się zalogować :>

egzekutor
03/01/2017 08:15
Pozdro z rana mordeczki! smiley

egzekutor
28/12/2016 14:01
MManews takie se

Taran
23/12/2016 17:34
dizel77 uspokój się... przynajmniej w tym okresie świąteczno-noworocznym.

dizel77
23/12/2016 09:52
Taran chodz na solo

Taran
23/12/2016 03:50
KRÓL tu jest!

dizel77
22/12/2016 19:35
gdzie mmanews po lewej ?

egzekutor
29/11/2016 08:30
Siema dizel77 - kurwiu smiley))

dizel77
02/11/2016 19:51
Zajebista strona. Pozdro. Mmarocks dziady.

egzekutor
03/06/2016 12:37
Pozdro, chopaki smiley

Eksporter Zla
19/11/2014 16:51
Ale tłumy u Was smiley

egzekutor
12/11/2012 17:36
yo

kaczka41
07/08/2012 21:24
yo

egzekutor
05/07/2012 09:33
To wyjdź z domu, a nie przed kompem gnijesz :-P

marcinek
05/07/2012 09:31
Pogoda coraz ładniejsza, więc dobrze;-)

egzekutor
05/07/2012 09:30
Jak tam ludki, co u Was?

egzekutor
01/07/2012 23:24
Witam mmasport na stronie

egzekutor
26/06/2012 08:00
Dodałem nowy panel z prawej strony: W tym tygodniu polecam" - żebyście byli na bieżąco ;-)

egzekutor
13/06/2012 07:06
Zmieniłem szmulkę w Topie, bo tamta mi sie znudziła ;-)

Archiwum
Egzekutor time - 2012
 
 
Powered by PHP-Fusion © 2003-2006 Original Theme by: FI Theme // Designed4PHP-Fusion by: 299610 Unikalnych wizyt
 

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie